Læste bøger år 2009

Allerede efter nytår startede jeg på hvad jeg kalder for min “bog bog”, en lille bog hvor jeg skriver hvilken bog jeg er begyndt på, på hvilken dato og hvor mange sider jeg har læst. Jeg har skrevet fra jeg er begyndt at læse bogen, til jeg er færdig med den, hvor mange dage jeg har brugt på at læse den, og hvor mange sider jeg har læst hver dag. Jeg ved ikke helt hvor idéen til dette kom fra, men på et tidspunkt sagde jeg til mig selv, at jeg skulle læse 14 bøger i år 2009, så jeg gætter på, at jeg begyndte på bogen for at holde styr på det.

Nu er der så ved at være gået et år, og jeg ved ikke helt hvorfor, men dette år er gået meget hurtigere end de forrige år. Men selvom at året er gået hurtigt, har jeg alligevel fået læst mange bøger, hvilket nok skyldes mit store Twilight flip, som virkelig satte gang i læsningen, efter at jeg havde lagt bøgerne på hylden i lidt tid (Twilight blev godt nok læst i år 08). Jeg synes jeg skulle lave en lille liste over hvilke bøger jeg har læst, da jeg egentlig synes det er ret imponerende at jeg har nået så mange.

BØGER JEG HAR LÆST I ÅR 2009:  

New Moon

Eclipse

Breaking Dawn

Tankados Kode

Morderisk Bedrag

Mænd der hader kvinder

Dødens Jagt

Harry Potter og de vises sten

Harry Potter og hemmelighedernes kammer

Harry Potter og fangen fra Azkaban

Harry Potter og Flammernes Pokal

Harry Potter og Fønixordenen

Harry Potter og Halvblodsprinsen

Harry Potter og dødsregalierne

Kabale Mysteriet

Sofies verden (Læser stadig)

Beverly Hills 90210 (Læser stadig)

Glamhuggerens Forbandelse (Læser stadig)

The Lost Symbol (Læser stadig)

 

De sidste fire bøger er jo godt nok bøger jeg stadig er i gang med, men jeg er i hvert fald begyndt på dem i 2009, og jeg regner da også med at blive færdig med den i 2009. Det er jo stadig et par måneder tilbage :]

2 thoughts on “Læste bøger år 2009

  1. En pæn høst, men er det ikke besværligt at holde styr på så mange bøger på én gang?

    Personligt foretrækker jeg kun at have gang i en eller højst to bøger af gangen. Ellers mister jeg fornemmelsen for handlingen og den enkelte bogs særlige stemning.

  2. Nej, det synes jeg egentlig ikke. Jeg har aldrig haft problemer med at læse flere en en bog ad gangen. Jeg elsker at kunne skifte i mellem dem, hvis jeg nu bliver træt af den ene.
    Men jeg kan godt se hvad du mener :]

Skriv en kommentar