Første indlæg, Bran Hambric

Wow, så fik jeg lavet endnu en blog. Jeg har efterhånden mange blogs, men jeg bruger dem ikke rigtigt. Men jeg tror nu at jeg kommer til at bruge denne “Bog blog” da jeg interesserer mig meget for bøger, og godt kan lide at læse og beskæftige mig med bøger.

Anyways, i forgårs købte jeg Dan Browns nye bog, The Lost Symbol, og jeg begyndte at læse den samme dag. Jeg ELSKER Dan Brown, og jeg har glædet mig sådan til denne bog, så selvfølgelig gik jeg i gang med det samme. Og som alle hans andre bøger, så fanger den én med det samme. Jeg har virkelig svært ved at lægge den fra mig. Lige nu har jeg læst 150 sider ud af 500, men den er også på engelsk. I starten var jeg lidt bange for at den var for svær at læse på engelsk, men jeg synes egentlig ikke at det er så slemt. Det er en masse ord jeg ikke forstår, men jeg forstår selve handlingen, og det er jo det vigtigste. Jeg synes i hvert fald at den er rigtig spændende, og den er godt på vej til at være på højde med Engle og Dæmoner, som faktisk er min yndlingsbog.. Så det er jo ret godt. Desuden synes jeg at forsiden på bogen er rigtig flot. Jeg elsker nøglen og de snørklede bogstaver. Den er super flot.

I dag var jeg  på posthuset for at hente en bog jeg havde bestilt fra Amazon for ca. en uge siden. Jeg har aldrig handlet på nettet med mit eget mastercard, så jeg var lidt spændt på om jeg havde gjort det rigtigt, og det havde jeg heldigvis. Bogen hedder Bran Hambric The Farfield Curse, og den er skrevet af en fyr ved navn Kaleb Nation, en youtuber jeg har fulgt i et godt stykke tid. Jeg er en stor beundrer af ham, at han sådan har brugt så lang tid af sin ungdom på at skrive en bog, som han nu har fået udgivet. Jeg synes simpelthen, det er så flot, og han inspirerer mig bare så meget til selv at komme i gang med min bog. Faktisk var det slet ikke meningen, at jeg ville købe Bran Hambric, men jeg gjorde det alligevel, for jeg har virkelig meget lyst til at se hvad den handler om. Og så føler jeg også en vis forpligtigelse i at gøre det, eftersom jeg har fulgt Kaleb Nation i så lang tid. Forsiden på den bog er godt nok også flot.

Der kommer nok til at gå lidt tid før jeg går i gang Med Bran Hambric, da jeg lige skal læse The Lost Symbol færdig, plus alle de andre bøger jeg er i gang med, men jeg går i gang med den lige efter det! For jeg er virkelig nysgerrig!

Bran Hambric og The Lost Symbol

Læser i øjeblikket:

The Lost Symbol

Beverly Hills 90210

En historie fra Kanten – Glamhuggerens forbandelse

 Sofies Verden

PS: Jeg skal i gang med at lave en ny Header. Den jeg har nu er bare midlertidig. Jeg håber på at jeg kan få lavet en god én i Photoshop. Nu må vi se.

Skriv et svar

