Bøger jeg skal læse

Jeg fortsætter i samme dur, bare med en liste over hvilke bøger jeg skal læse. Jeg har efterhånden fået lavet en ret så lang lidte over hvilke bøger jeg vil læse, og mange af bøgerne på den liste er del af en serie (Dem med * er del af en serie)

BØGER JEG SKAL LÆSE:

The Adventures of Tom Sawyer

Deltoras Bælte*

En historie fra Kanten*

Jordens søjler*

Da vinci mysteriet

Alkymisten

Artemis Fowl*

Gossip Girl*

Det gyldne kompas*

Skammer serien*

Pigen der legede med ilden

Luftkastellet der blev sprængt

Incarceron

Fashionistas*

Sex and the city

Jeg dræber

Pans hemmelighed

The Vampire diaries

Night world*

Hypnotisøren

Dødens maske

Heksejægerens lærling

Graceling

Bran Hambric

House of Nights*

Der er sikkert nogle af dem der er serier uden at jeg ved det, det skulle lige passe. Det er så min lille liste af bøger som jeg rigtig gerne vil læse. Det er altid dejligt at have en masse gode bøger i vente : D

Skriv en kommentar