NaNoWriMo status dag 30: I am a winner, but I feel like a loser

winner

I går vandt jeg NaNoWrimo. I skulle have set mit ansigt da jeg ramte de 50.000 ord. Det var et “not impressed” udtryk der rullede hen over mit ansigt.

NaNo har virkelig ikke været godt for mig i år. Historien er virkelig dårlig, og jeg har været nødt til at lave word sprints for at nå mine word count mål for de forskellige dage. De andre år har jeg bare kunne skrive stille og roligt, og stadig nå det, men i år, har jeg kun lavet word sprints, så min skrivning er blevet sjusket og utrolig dårlig. Og jeg har været bagud. mange gange.

Men jeg har stadig skrevet 50.000 ordm og det er jo meget godt. Nu er jeg egentlig bare glad for, at der er overstået, så jeg kan komme igang med lidt læsning!

Word Count: 50.028

 

Skriv et svar

