NaNoWriMo Status dag 26: 9 sider på en dag. Tak.

Jeg har virkelig haft nogle lazy-days. Jeg har haft nogle dage hvor jeg har været sådan lidt “Nå… jeg skriver bare i morgen. Det er okay. Det kan jeg godt klare”. NEJ. Man er nødt til at skrive hver dag. JEG er nødt til at skrive hver dag. Jeg ved virkelig ikke hvad der er sket for mig i år. Det er som om det ikke har været mig der har deltaget i NaNoWriMo. Men for at være helt ærlig, så jeg heller ikke haft særlig gode idéer, så det meste af det jeg har skrevet har bare været noget jeg har fundet på hen af vejen. Jeg ved stadig ikke hvilke “Evner” min hovedperson har, men der bliver hele tiden snakket om, at hun er noget så stærk og har nogle vilde evner. Men jeg ved ikke hvad det er, og det er ligesom det hele historien handler om. Fedt.

Men idag har jeg skrevet en masse, for jeg var ret bagud. Så jeg har skrevet 4.658 ord idag, hvilket svarer til 9 sider i word. JA TAK. Det synes jeg sådan set er ret imponerende. Og nu er jeg back on track. Lad os håbe, at det holder resten af tiden. Jeg vil gerne være færdig før den 30.!

Word Count: 43.714

Skriv et svar

