NaNoWriMo status dag 21: Okay… Okay. Det går.

Det går. Ikke vildt godt, men det går. Jeg har nogle dage hvor jeg ikke skriver, og så kommer jeg bagud, og så går jeg i panik. Men så får jeg catchet up, og så har jeg det fedt… og så kommer jeg bagud igen. Sådan kører det lidt i øjeblikket, og det er pisse irriterende. Men jeg er da stadig med.
Og selvom jeg kun laver word sprints,  og altså skriver på livet løs uden rigtig at vide hvad der skal se, så får jeg skrevet. Dog er det rigtig irriterende, for jeg kan godt lide at sidde ned og have tiden til at skrive ordentlig, og vide hvad jeg faktisk vil skrive. Men det er der bare ikke tid til for mig. Så jeg må ty til words prints, og det virker.

Jeg har passeret de 30.000 ord, så det er feeeedt!

Word count: 34.283

(hvor mange gange har jeg skrevet “så” i dette indlæg? Mange)

One thought on “NaNoWriMo status dag 21: Okay… Okay. Det går.

Skriv et svar

