NaNoWriMo status dag 18: Skal jeg ikke bare droppe det?

Mine opdateringer er super negative. NaNo 2013 har ikke været god for mig, og det irriterer mig grænseløst.

Jeg er gået hen og er blevet syg, og har ikke vildt meget lyst til at lave andet end at se serier og sove. Meget skrivning er det ikke blevet til.
Jeg overvejer seriøst at droppe det. Jeg får helt sikkert ikke skrevet vildt meget idag, og så er jeg bare vildt langt bagud. Godt nok har jeg fri i denne uge, men hvis jeg bliver ved med at være lige så syg som jeg er, så bliver det ikke til meget skrivning.

Men jeg er halvvejs, og det er da meget dejligt. Sådan set. Jeg skal lige op på 30. og så dropper jeg der. Måske.

Word Count: 26.700

Skriv et svar

