NaNoWriMo status dag 14: Hvad er NaNoWriMo?

Ja, for man skulle ikke tro, at NaNoWriMo var en del af mit liv lige nu. Der er i hvert fald ikke en lykkelig del. Som man måske kan se på den fine (eller knap så fine) word count tabel ude i siden, så har jeg tre røde firkanter, hvilket betyder, at jeg slet ikke har skrevet de dage. Ikke et eneste ord. Den ene dag er så godt nok idag, og klokken er 22, så jeg regner ikke med at få skrevet helt vildt meget, men jeg vil i hvert fald knokle lige til midnat for at få en masse ord ned. For hold ooop hvor er jeg bagud. Dette er nok der værste NaNo år jeg har haft. Jeg har virkelig været uinspireret og dårlig. MEN jeg har også været hjemme fra arbejde klokken 18 hver dag, og efter en lang arbejdsdag med skrigende SFObørn, så er skrivning altså ikke det første jeg tænkter på, når jeg kommer hjem. Eller, det er det, det er bare ikke det første jeg gør.
Nu er jeg færdig i min praktik, så de kommende hverdage har jeg forhåbentlig mere til til at skrive!

Okay, alt det der er skrevet før, er skrevet da klokken var 22. Nu er detmidnat, og jeg har skrevet og skrevet og skrevet. OG jeg har nået at skrive for igår OG idag, så jeg er med igen. YES. Jeg har fået skrevet 3,394 ord på to timer, og det er jeg da ret stolt over.
Nu vil jeg sove. Sove godt og længe. Det er velfortjent synes jeg nok! 

Word count: 24.072

Skriv et svar

