NaNoWriMo status dag 8:Jeg gider ikke mere

Vi er kunne otte dage inde i NaNoWrimo, og det føles allerede som om der er gået vildt lang tid. 

I dag fik jeg en følelse som jeg ikke har fået før, mens jeg har deltaget i NaNo. Jeg fik den ´der “jeg gider ikke mere”-følelse. Og det skræmte mig utrolig meget. Det er alt alt for tidligt at få den følelse, og den burde slet ikke komme for mit vedkommende. Det er jo ikke meningen! 
Jeg tror, at en del af grunden til at det skete er, at jeg ikke skrev igår. Grunden til at jeg ikke skrev igår, er fordi jeg var pænt langt foran, og sagtens kunne tillade mig det… synes jeg. Men det gjorde så bare, at jeg idag ikke gad skrive. Fordi jeg allerede var røget ud af rutinen med at sætte mig ned at skrive. Så det sker ikke igen. 

Det har nok også noget at gøre med, at jeg ikke ved hvad i hulen min historie helt skal handle om, så lige nu plaprer jeg bare løs og fyrer en masse intetsigende dialog af. Eij..

Word count: 13316

Skriv et svar

