NaNoWriMo status dag 6: Word sprints er fantastiske og 10.000 ORD!

Så er det blevet 6. dag af NaNoWriMo, og jeg er godt igang synes jeg. Jeg ved sku ikke helt hvor min historie er på vej hen. Jeg har ikke rigtig nogen klar idé, og det skræmmer mig lidt. For jeg gider virkelig ikke bare skrive et eller andet uden sammenhæng, uden noget ordentligt plot overhoved. Jeg havde en snert af en idé før jeg startede NaNo, men den er ikke rigtig videreudviklet i min hjerne. Jeg regner med at sætte mig ned i weekenden og brygge videre på den, for lige nu har jeg simpelthen ikke tid eller overskud til at tænke over det. Nu handler det bare om at nå de word counts jeg skal nå hver dag, og det er svært når man først er hjemme klokken 18, og er totalt doven og først starter med at skrive klokken 20. Ups.

MEN jeg har fundet ud af, at word sprints er fantastiske. Jeg deltager ikke i NaNo’s officielle word sprints, men word spriter bare med mig selv. Jeg sætter uret til 20 minutter, og skriver på livet løs i de 20 minutter, ude at fjerne fingrene fra tastaturet. Det er SÅ smart! På de 20 minutter kan jeg få skriblet 800-900 ord ned, og det er altså ret pænt, når man tænker på, at man skal have skrevet 1667 ord hver dag. Så er 800-900 ord på 20 min ud af en hel dag ret godt.

OG så er jeg rundet de 10.000 ord, og det føles lige så fantastisk som altid. Jeg kastede helt bogstaveligt hænderne op i luften da jeg så at der stod 10.000 i mit skriveprogram. Kun 40 to go! Piece of cake!

Mit mål for skrivningen idag var 11.500, og jeg er 1000 ord over. GREEEAT!

Word Count: 12.542

2 thoughts on “NaNoWriMo status dag 6: Word sprints er fantastiske og 10.000 ORD!

    1. Tak tak. Jeg er vild med NaNoWriMo, men hold op det tager tid. Jeg får slet ikke tid til at læse. Rigtig surt når man er igang med en god bog (Poison Study)😀

Skriv et svar

