It’s that time of year again! NaNoWriMo, Status Dag 1

Så er tiden kommet endnu engang. Fjerde gang for mig. Det er tid til NaNoWriMo.  Selvfølgelig deltager jeg igen i år. Hvordan kan jeg ikke deltage? NaNoWriMo er et af højdepunkterne på året for mig. Jeg synes det er så sjovt. Det er stressende, sjovt og udfordrende. Hvert år er jeg overrasket over, hvor meget jeg nyder at sætte mig ned og skrive. Selvom nogle dage er forfærgelige skrivemæssigt, så er det den fedeste følelse når man så endelig får skrevet noget man synes virkelig godt om. Selvom man nogle gange måske falder lidt bagud i forhold til hvor mange ord man burde have skrevet den dag, så er der bare ikke noget bedre end at skrive en masse og komme tilbage på sporet. Noget af det fedeste er at vide, at der kommer et tidspunkt hvor fingrene bare kører af sig selv, næsten uden at man tænker. Andre dage skal man bruge flere timer på bare at skrive et par linjer, men når det kører, så kører det, og det er fantastisk.
Derfor elsker jeg NaNoWriMo, og jeg vil fortsætte med at deltage hvert år fordi jeg elsker hvordan det sætter gang i fantasien.

I år har jeg en idé, og det er altid rart at vide, at man har bare en smule som man ved man kan skrive om.
På trods af, at jeg har haft hele dagen til at skrive, så gik jeg faktisk først igang her til aften, og var ikke helt sikker på, at jeg ville nå dagens word count, men det gjorde jeg, og det er altid en rigtig god start.

Ligesom sidste år vil jeg lave disse statusser, måske ikke hver dag, men en gang imellem, og skrive mit word count og lidt andet sjovt.

Jeg har vundet NaNoWriMo tre gange. Så skal jeg ikke også lige vinde en fjerde gang?

Word Count: 1753

 

nan

Skriv et svar

