Bog Haul!

Det er efterhånden lidt tid siden jeg har fået disse bøger, men jeg tænkte, at jeg ville vise dem alligevel.
Jeg har nemlig fået et par bøger ind af døren på det seneste, og jeg er allerede godt igang med at komme igennem dem.

Jeg har fået mine The Maze Runner bøger, Study serien og Harken (som jeg ellers havde på min ipad, men den er umulig at læse på. Så jeg måtte jo have den.. især når mit navn er i den ;D.. og så er den signeret!)

Jeg har allerede læst The Maze Runner og er godt igang med The Scorch Trials og Harken. Og så glæder jeg mig rigtig meget til at læse Study trilogien

boo

Flotte flotte bøger!

2 thoughts on “Bog Haul!

  1. Dine Study bøger er simpelthen de smukkeste! Jeg kiggede selv på den udgave, men købte dog en anden i sin tid.

Skriv et svar

