I HATE Preordering!!!

Ja, i dag er dagen hvor jeg skulle have modtager Dan Browns Inferno. Men er bogen her? NEJ!
Undskyld mig, men er det ikke meningen, at man skal have sine ting på datoen det bliver udgivet, når man nu forudbestiller? Eller er det noget jeg har misforstået?

Bogen er først sendt afsted idag. Jeg bliver gal hvis den ikke er her i morgen. Det kan godt være, at jeg overdriver, men det irriterer mig!

Helt seriøst, dette er tusinde gang det sker, at jeg ikke har mine forudbestilte ting på datoen. Danmark, kom ind i kampen, okay!?

 

 

One thought on “I HATE Preordering!!!

  1. Hej – Hvis jeg var dig ville jeg gå i Fakta eller Kvickly.
    Der kan du få bogen til KUN 159´kr.!!
    Havde bestilt min.via bogogidé – der kostede den 200. Så afbestilte jeg den og gik i Fakta🙂

    – Kathy

Skriv et svar

