Bogindkøb!!

Ja, nu kom jeg lige til at bestille tre bøger på amazon. Jeg har bestilt The Maze Runner trilogien. Jeg har ikke læst serien før, så det er lidt risky at købe alle bøgerne, hvis jeg nu ikke kan lide dem. Men.. meh. Jeg har det med at købe bøger inden jeg har læst dem. Så det skal nok gå.

Grunden til, at jeg ville have The Maze Runner er, at jeg fandt ud af at Dylan O’Brien skal spille hovedrollen i filmen, og han er sådan.. min yndlings person nogen sinde! I hvert fald mit største celeb crush. Jeg elsker ham. Han er så sød og herlig at se på. Så ja, jeg købte bogen pga. ham. Tosset? I don’t think so!
Så nu kommer jeg til at forestille mig Dylan O’Brien når jeg læser The Maze Runner.. Og det er jeg helt okay med.. okay!?

Jeg så lige filmen The First Time som han er med i. Igen, jeg så den kun pga. ham. Egentlig en ok film. Ret sød. Han er nu skøn. Det er han altså..

Desktop1

Skriv et svar

