I’m so excited!!

Seriøst. Det er som om der udkommer en ny Harry Potter bog eller sådan noget. Det var helt seriøst sådan jeg havde det, da jeg fandt ud af, at Dan Browns nye bog, Inferno, udkommer 14 maj, samme tid som i USA.. PÅ DANSK! HALLO! PÅ DANSK, DAN BROWN, INFERNO, I LOVE IT!

Hvis I ikke skulle vide det, så er DB min yndlings forfatter, og hvis jeg ikke har nævnt det (HA, jeg har nævnt det mindst 500 gange) så er Engle og Dæmoner min absolutte yndlings bog!

Så Inferno er blevet forudbestilt, og jeg glæder mig at for sindsygt! AHHHHHHHHHH!!!!!!!!😀

Jeg var ikke så vild med forsiden da jeg først så den.. men nu kan jeg egentlig godt lide den! Farverne er så fine! Omg.. I just died. NEW DAN BROWN BOOK.

K out.

Skriv et svar

