Lørdagslæsning

Det er lidt tid siden jeg har læst, så jeg tænkte at i aften ville være en god aften at læse videre i Delirium… Som jeg, selvom jeg ikke er kommet så langt, synes er rigtig god.
Jeg kunne godt lide starten på kapitel seks, så det har jeg taget et billede af. Og mit nye “bogmærke”, som egentlig er en papirklips. En mustache papirklips. Jeg er ikke med på bølgen med mustaches, men jeg synes den her er mega sød som bogmærke. Selvom jeg nu er vild med almindelige papirbogmærker😀

20130223-215957.jpg

20130223-220006.jpg

20130223-220014.jpg

4 thoughts on “Lørdagslæsning

  1. Smart idé at bruge en papirklips til bogmærkernes formål. Mine bogmærker har altid en tildens til at forsvinde i tide og utide. Jeg er virkelig begejstret for din papirklips – hvor har du købt den henne?

    1. Jeg har fået den af min farmor, og jeg aner virkeligikke hvor hun har den fra.
      Jeg synes det er super smart. Jeg er nu vild med almindelige bogmærker, men dette var bare smart ;D

    1. Jeg synes den var super. Det er klart en af mine yndlings YA bøger. Jeg er igang med at skrive mine tanker og meninger til opkommende indlæg🙂

Skriv et svar

