Holy freakin’

fuck…

Jeg har lige set første afsnit af Cult, den nye serie jeg skrev om i sidste indlæg. Og omg. Jeg er allerede hooked. Jeg må indrømme, at jeg ret hurtigt falder for nye serier. Jeg elsker stort set alt (okay, det er måske så meget sagt, men nogenlunde) og er åben for mange ting, så det undrer mig ikke, at jeg allerede er vild med denne serie, allerede efter piloten.

Som jeg havde forudsagt, var den mystisk og creepy. Robert Knepper er nok den mest creepy mand.. like ever. Han er en vildt god skuespiller, for han kan virkelig se utrolig “sød” og skræmmende ud på en og samme gang. Og der er, som sagt, virkelig creepy. Også bare en måde han snakker på. Der var især én scene hen imod slutningen af episoden, hvor jeg simpelthen var nødt til at vende hovedet bort og snakke hen over han stemme, for det blev sku lidt for uhyggeligt for mig (Ja, jeg er en tøsepige. Der er en grund til, at jeg ikke, uder nogen omstændigheder, ser gyserfilm)

Jeg synes virkelig, at serien allerede virker lovende. Det er jeg virkelig glad for, for jeg synes det er et utrolig cool koncept.
Jeg vil gå så langt som at sige, er det er noget af det bedste der er sket siden Alcatraz (Aww, Alcatraz!)

Jeg glæder mig i hvert fald til at følge med!

Cult

Skriv et svar

