Serienyt – Cult!

Har I hørt om den nye CW serie Cult? Den begyndte igår i USA.

Jeg har gået og glædet mig til den, siden jeg så traileren for omkring to uger siden. Den serie ser for vild ud. Jeg elsker mystiske serier (Klart nok, min yndlingsserie er Lost.. det kan ikke blive mystisk nok for mig når det kommer til serier). Det fede ved denne serie er dog, at det ikke er overnaturligt, det er bare mystisk.
Den ser super cool ud, så det er klart en serie jeg vil prøve at følge med i.

Ikke nok med, at den lyder super god, så får vi også vores kære Alaric Saltzman at se igen. Det er ikke ringe. Selvom jeg ikke just savner ham I The Vampre Diaries (Kun ham og Damons scener! Klasse forhold lige dér!), så bliver det rart at se ham igen i noget nyt. Og så er der også den skønne Robert Knepper som spillede T-bag i Prison Break (Apropos Prison Break, jeg er stadig kun igang med 2. sæson og er gået i stå.). Men han er sådan en fed skuespiller. Han er vildt creepy. Helt seriøst. han er for fed til de dér creepy roller.

Check traileren ud. Den ser niice ud!

2 thoughts on “Serienyt – Cult!

Skriv et svar

