Nye bøger!

Det er efterhånden længe siden jeg har købt bøger, og det er noget at det jeg elsker allermest. Jeg elsker at få nye flotte bøger til bogreolen. Nye flotte hardback-back bøger, for de er nu mine yndlings. De ser pænest ud, og det kan jeg bedst lide.

Her på det seneste har jeg læst bøger på min iPad. I øjeblikket læser jeg Beautiful Creatures på den, og selvom jeg måske har været lidt modstander at e-bøger, så kan jeg nu virkelig godt lide det, efter at selv at have prøvet det. Det er utrolig nemt (selvom man dog får en smule ondt i øjnene). Men, der er ingenting der slår almindelige hard-back bøger!
derfor blev jeg også rigtig glad da jeg fik disse to bøger ind af døren, for som sagt, det er længe siden, jeg har købt bøger. De er bare så flotte, og jeg glæder mig helt vildt til at læse dem!!

Men… kan vi lige snakke om det faktum, at navnene på bøgerne ikke står med stort forbogstav? Jeg kan slet ikke snuppe sådan noget. Det hedder Delirium, ikke delirium. Altså.

del

 

2 thoughts on “Nye bøger!

  1. Nye bøker er alltids lovely. Jeg fikk en kindle til jul så nå er jeg blitt helt avhengig av e-bøker! Og Delirium og Pandemonium er fantastiske bøker. Pandemonium var super spennenes og klarte ikke legge fra meg boka.

    1. Jeg er også blevet lidt vild med e-bøger, og det ved jeg ikke helt hvordan jeg har det med. Jeg synes nu det er noget lidt mærkeligt noget. Men det er nu meget smart.
      Jeg er kun stadig i starten af pandemonium, men den virker i hvert fald rigtig god!🙂

Skriv et svar

