Pause, men tilbage!

Det er længe siden jeg har blogget. Jeg har lige taget en “lille” pause. Jeg fik godt nok ikke skrevet det, selvom det vidst fremgår tydeligt af indlægget før dette; JEG VANDT NANOWRIMO 2012! Yay! Super super stolt. Det er tredje år i træk jeg har vundet, og jeg synes nu, at der er et eller andet vildt over, at sætte sig ned og skrive en hel historie på en måned. Jeg er rigtig stot af årets historie, som jeg faktisk lige er gået igang med at redigere i, så jeg på et tidspunkt kan få en proof copy af den. Denne historie blev desuden også færdig, hvilket sidste års historie ikke blev. Den er stadig undervejs. Den er jeg nu også rigtig stolt af, selvom den langt fra er færdig. Men det skal den nok blive på et tidspunkt.
Jeg har tænkt mig at skrive lidt om de serier jeg ser i øjeblikket, bare for at få lidt gang i bloggen.

Desuden skal jeg nok skrive nogle bogindlæg. Jeg er mega stolt af mig selv over, at jeg allerede har læst to bøger i år! Sådan skal jeg bare fortsætte!🙂

Skriv et svar

