No more Prison Break!

Jeg er blevet afhængig. Det er lang tid siden, at jeg har været afhængig af en serie. Jeg er ikke engang afhængig af min yndlingsserie Once Upon a Time. Men jeg er blevet afhængig af Prison Break. Seriøst, det er ikke til at sige hvor mange episoder jeg så igår. Jeg er forfærdelig forelsket i den serie. Jeg er stadig kun på sæson 1. Og jeg eeeelsker den. En af episoderne er en af mine yndlingsepisoder fra nogen serie nogensinde. Jeg kan ikke huske hvilken episode det var, men jeg sad med hænderne oppe foran munden hele episoden igennem, SÅ GODT! 
Men nu har jeg altså sagt til mig selv, at jeg ikke må se mere Prison Break før jeg ikke længere er bagud i NaNo. For ja, jeg er bagud igen. Kun sådan… et par dage. Men ingen Prison Break før jeg er back on track. Jeg ved ikke hvad jeg gør. Jeg er nødt til at se en episode!!!

Damn those tv shows!
Og kan vi lige tage et sekund og beundre Wenworth Millers øjne? De er fantastisk flotte!

Skriv et svar

