NaNoWriMo Dag 21 – Og jeg er back on track!

Status: ENDELIG er jeg tilbage på sporet og er ikke bagud længere. Det har jeg ellers været i de sidste 4 dage, og det har ikke været sjovt at skulle skrive ekstra meget… især når man ikke har haft nogen idéer. Men nu er det hele godt. og jeg glæder mig til at jeg nu kan gå tidligt (tidligt i forhold til de andre aftener hvor jeg er gået i seng klokken 2) og læse en god bog. Hobitten here I come!
Desuden er historien nu begyndt at tage form og der sker mange spændende ting!

Word count: 35.307

Skriv et svar

