NaNoWriMo Dag 12 – Major set back når man misser en dag (20.000 ord)

Jeg har ikke lavet opdateringer i et par dage, simpelthen fordi der har været så meget at se til. Først var der det amerikanske valg som jeg var oppe og se, og dér nåede jeg ikke at skrive her på bloggen og så har jeg lige været på besøg hos min farmor hvor der ikke er internet, så jeg har ikke kunne opdatere på hvordan det går med NaNo. Og fordi jeg var et sted der ikke var internet, har jeg heller ikke kunne opdatere min word count, så nu har min NaNoWriMo widget ude i siden en grim rød firkant og mine statestikker på NaNoWriMo siden ser ikke for godt ud.

Men nu vil jeg lige skrive hvordan det går. Selvom jeg har besøgt min farmor, og vi skulle lave familieting hele familien, så nåede jeg at skrive mine ord i de to dage jeg var der. Det synes jeg var ret flot.
I går da jeg kom hjem, det er så en helt anden sag. Der skrev jeg 0 ord. 0! Det tror jeg næsten er første gang i de år jeg har deltaget i NaNoWriMo. Grunden er ikke, at jeg ikke havde idéer, det havde jeg, men der gik koks i mit system i mit skriveprogram. Jeg vil ikke komme for meget ind på det, for det er svært at forklare, men jeg kopierede noget tekst fra word ind i Scrivener (som jeg bruger som skriveprogram) og det tekst fra word gad ikke fylde hele siden, det blev kun ude i højre side, og det kunne ikke rettes. Anyways, jeg gad ikke sidde og bakse med det, så det blev ikke skrevet noget.

Selvom jeg har været to dage bagud, så har jeg nået at skrive det jeg skulle idag. Jeg har virkelig knoklet, og har skrevet hele 6 sider i word. på én dag. Det synes jeg selv er rigtig flot!
Nu er jeg simpelthen også så træt at af taste på tastaturet..

Word Count: 20.206

Da jeg bessøgte min farmor, fik jeg købt to flotte flotte gamle Dickens bøger. De er simpelthen skønne. Jeg fandt kun Great Expectations og A tale of two cities, men hvis der havde været andre havde jeg også købt dem.
Jeg fandt også en gammel Snehvide folder fra da filmen udkom i 37. For det første er den vildt sød, og den er simpelthen så sjov at læse i. Det gamle sprog er jo genialt, og skriver de bare nogle ting i sjove rækkefølger. For eksempel er der en hel bio over Walt Disney, og i starter står det meste om ham. Til sidst står der bare en sætningg der lyder sådan her; “han var lykkelig gift”. Det er simpelthen for sjovt.

Skriv et svar

