NaNoWriMo Dag 4 – Når ens skriveprogram ikke gider virke

For ja, sådan noget skal jo også ske. Jeg bruger Scrivener til at skrive i, og i dag gad det simpelthen ikke virke for mig. Jeg ved stadig ikke helt hvorfor, men jeg tror det har noget at gøre med, at min computer har meget lidt plads. Jeg havde ellers sat mig uden for, godt med tøj på og hyggemad og te, og så virker programmet ikke. Så jeg fik slet ikke skrevet noget.
Senere begyndte det da heldigvis at virke igen, og så kunne jeg begynde at skrive. Faktisk gik jeg først igang med at skrive ved 17-tiden idag, så jeg har ikke fået skrevet vildt meget. Jeg var også foran, men jeg er nødt til at skrive hver dag for at følge min egen plan.

[Edit: Jeg får altså skrevet meget om aftenen lige før midnat. Så jeg har skrevet ret meget nu synes jeg ;D]

Word Count: 9040

Jeg er desuden lige begyndt at se Modern Family på netflix. Jeg elsker den serie. Det er humor lige efter mit hoved. Phil er klart min yndlings. Genialt!

2 thoughts on “NaNoWriMo Dag 4 – Når ens skriveprogram ikke gider virke

  1. Once Upon a Time er helt og igennem herlig! Den overgår heller ikke Lost i mine øjne, men alting spiller bare rigtig godt sammen – ligesom i Lost.

    Jorge Garcia er i særdeleshed underholdende. Jeg er lige blevet færdig med at se det, og han gør det selvfølgelig rigtig godt. Du har en masse i at glæde dig til i det nye afsnit.😉

    Hvor er det forresten fedt, at du kører på med NaNoWriMo! Jeg har ikke gennemført den siden 2010, og i år har jeg valgt helt at lade være, fordi jeg skal skrive en eksamensopgave i denne uge, hvor jeg gerne vil have min fokus.

  2. Hehe, tak.🙂 Det VAR virkelig en oplevelse for livet, jeg vil SÅ gerne af sted igen. Kunne være fantastisk – Jeg håber at muligheden byder sig i 2014.❤

    Og billederne er FANTASTISKE at have. Jeg fortryder på ingen måde at jeg lagde de penge ud for dem, for de er hver en øre værd. Alene det at Chris formåede at tage et billede der ikke fik mig til at ligne en total idiot er ret imponerende.😛

Skriv et svar

