NaNoWriMo Dag 2 – Hvad f* hedder en linedanser på engelsk?

Ja, hedder det en tightrope dancer, en tightrope walker, en rope dancer eller en rope walker? Teknisk set hedder det vel det hele, men jeg synes bare det er svært at finde noget derom ved at søge på disse ord. Jeg ville gerne finde videoer til inspiration (For ja, min hovedperson er linedanser), men jeg fandt kun lidt på youtube. Linedansere er jo syge! Det er godt nok lidt af en kunst.

I dag har ikke stået på vildt meget skrivning, mest af alt fordi jeg var forud igår, og derfor ikke behøvede skrive så meget idag. Desuden smuttede jeg i byen for at shoppe med min søster, så min skrivetid blev skåret lidt ned. Men skrevet har jeg da, men det er ikke fordi der er sket vilde eller spændende ting i min historie.

Jeg har desuden købt en kæmpe kasse med Kinder Bueno, fordi når man skriver NaNoWriMo er man nødt til at have lidt sødt en gang i mellem. Love!❤
Jeg hader når NaNo siden er nede, og man ikke kan opdatere sin word count. Det er seriøst stressende, når man har sin egen plan i hovedet om at nå et vidst antal inden en bestemt tid, og så virker siden ikke lige. Det gør den heldigvis igen nu, men det er stadig irriterende når den ikke virker.

Word count: 4188

Skriv et svar

