NaNoWriMo Dag 1 – So far, so good

Så blev det endelig november og tid til NaNoWrimo endnu en gang. Dette er mit tredje år, og jeg synes det er helt utroligt, at jeg faktisk har været med så mange gange. Og vundet.

Dagen i dag har selvfølgelig stået på skrivning. Stille og rolig skrivning, ingen stress eller problemer. Lige som det skal være. Jeg gik først igang med at skrive da jeg havde kigget lidt i min Baby names for dummies bog, som er min absolutte bibel når det kommer til NaNoWriMo. Jeg elsker at finde navne med specielle betydninger, betydninger der passer helt perfekt til mine karakterers personligheder!
Så dagen har været rigtig god skrivemæssigt. Jeg elsker allerede min historie og mine karakterer. Jeg kan godt mærke, at dette er mit trejde år. Jeg er blevet meget bedre til at skrive, og bruge ord jeg normalt ikke ville bruge.
De to forrige år har mit mål været 20.000 ord, men i år er mit mål 50.000. I år ved jeg, uden tvivl, at jeg kan nå de 50.000 ord. Jeg har ligesom gjort det før, under langt større pres. Så mit mål er de 50.000 ord, og de skal nok blive skrevet.

Word count: 3003

Skriv et svar

