Soon, it’s time!

Long time no see. Men nu er det snart NaNoWriMo, mit tredje år, og der skal jeg nok blogge en del.
Apropos NaNoWriMo, så glæder jeg mig rigtig meget, men jeg er også nervøs! I år har jeg dog helt fri fra skole og andre forstyrrende ting, fordi jeg ikke laver noget i øjeblikket, så det kommer til at være godt tid og plads til at skrive. Jeg er lidt nervøs fordi min idé til en historie ikke er helt.. Udviklet. Jeg ved at det er noget af det sjove ved NaNo, men jeg vil gerne have historien planlagt fra start. Jeg er også nervøs fordi jeg har planlagt at skrive noget der er lidt uden for min comfort zone. Jeg plejer at skrive fantasy, bort set fra når jeg skriver noveller, men i år vil jeg skrive en realistisk roman, og om det kommer til at gå.. Det ved jeg ikke.
Jeg føler lidt, at med fantasy, der kan man altid finde på et eller andet skørt. Det er lidt svært at gøre i realistiske historier.
Men forhåbentlig vinder jeg også i år!

Jeg har set en masse serier her på det sidste. Jeg så sæson 3 af Pretty Little Liars på to dage, fordi jeg ville være klar til Halloween episoden. Jeg synes den er så skør den serie. Der er så mange historier igang, og det er sku lidt svært at finde hoved og hale i det. Desuden er den så dramatisk hele tiden, og det er lidt sjovt. Men den er god! Mit yndlingspar er Spencer og Toby (ja, ligegyldigt hvad der sker!)..og så stoler jeg ikke rigtig på Ezra mere. Han er lidt lusket.

Jeg følger også med i mine to yndlingsserier The Vampire Diaries og Once upon a time.
The Vampire Diaries, lad os lige tage et sekund eller to og snakke om hvor fed denne sæson allerede er! Det er det jeg siger, TVD, overrasker hele tiden, det er hele tiden action og twists. Jeg elsker det. Vi er kun et par episoder inde, og den er allerede crazy!
OUAT er også bare så god.. Og jeg glæder mig SÅ ubeskriveligt meget til at se Jorge Garcia (Hugo/Hurley fra Lost). Jeg elsker den mand, og det bliver så godt at se ham igen! (altså igen efter Alcatraz.. Som var god, og som blev cancelled)

See ya in a day or so. NANOWRIIIIIIMO❤

Skriv et svar

