Malmø = nye bøger

Jeg er næsten sikker på, at jeg allerede har lavet et indlæg før, der har heddet det samme som dette. Men Malmø er et sted hvor der bliver købt bøger!
I dag tog hele familien til Malmø for at shoppe og hygge. Det var virkelig skønt, især fordi vejret var vildt godt! (bare ikke så fedt at have en langærmet kjole og strømpebusker på!)
Men ja, jeg fik købt tre styks bøger, og faktisk gik det lidt galt. Begge bøger jeg købte var en del af en serie. Den ene var en 3’er, og den anden en 2’er. Men 3’eren fik jeg byttet til nummer et, og så købte jeg den første i serien til den anden. Så det var fint nok.
Ikke det mest spændende indlæg, men jeg vil alligevel vise de bøger jeg købte!

20120724-224324.jpg

2 thoughts on “Malmø = nye bøger

  1. Uha, jeg vil ogsåååå til Malmø her i løbet af sommeren!

    Jeg har faktisk også før kigget på bøgerne af Leah Cypess, så jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om dem.🙂

  2. Jeg har hørt, at bogpriserne i Sverige er noget lavere end i Danmark. Det er selvfølgelig først og fremmest på svenske bøger, men ser det også ud til at gælde de engelske?

Skriv et svar

