Umotiveret

Det her bliver bare et random lille indlæg, sådan for at opdatere.

I øjeblikket er jeg igang med at skrive min NaNoWriMo historie fra 2011 færdig. Som jeg har skrevet før, så fik jeg skrevet de 50.000 ord, men jeg blev ikke færdig med selve historien. Så den er jeg igang med at skrive færdig nu.. Og jeg kan godt sige jer, det er godt nok ikke særlig sjovt at skrive, når man overhoved ikke er motiveret.
Jeg besluttede mig for at begynde i starten af denne måned, så jeg kunne blive færdig inden slutningen af måneden (hvor jeg skal have den færdig, hvis jeg vil have en gratis kopi af bogen), men jeg har bare ingenting lavet. Jeg har simpelthen været så umotiveret, og har slet ikke kunne koncentrere mig om at skrive.
Det er noget værre pis, fordi nu tvivler jeg ærlig talt på, at jeg får skrevet den færdig.

Jeg ved ikke hvorfor jeg skriver dette indlæg lige nu, i stedet for at skrive min historie. See what I mean?
Umotiveret..

20120622-120835.jpg

One thought on “Umotiveret

  1. Jeg har først nu set, at du skrev en kommentar til min anmeldelse af Body Finder.

    Tja, hver sin smag.🙂 Nu er jeg glad for både Twilight og Body Finder, så jeg kan ikke rigtig erklære mig enig i dine holdninger, men jeg kender kun alt for godt det med at blive skuffet over en bog, forventningerne er sat højt til.

    Sådan havde jeg det med f.eks. Evermore (ved ikke om du har læst den?). Jeg havde hørt en hulens masse positivt om den serie, men da jeg gik i gang med den første bog, havde jeg lyst til at kaste den ud af vinduet. Hehe. Jeg havde endda fået de fire første bøger i gave, men halvandet år senere har jeg stadig kun læst den første..

Skriv et svar

