Dexter, TEEN WOLF og Pretty Little Liars…Og Nanowrimo

Min mor og jeg har endelig fået set Dexter sæson 5. På sådan.. tre dage. Jeg havde glemt, at der kun er 12 episoder i hver sæson, så den blev set ret hurtigt. Og OMG, no wonder at Dexter er min 2. yndlingsserie. Den er helt fantastisk. Denne sæson var helt ubeskriveligt god, og det er helt klart en af mine yndlingssæsoner. Den var ikke kedelig på noget tidspunkt, som nogle af de andre sæsoner har været. Alle episoder var vildt spændende, og fik både min mor og jeg til at sidde med hånden oppe for munden. Dexter er virkelig den fedeste serie!

TEEN WOLF er tilbage! Hell yeah! Jeg elsker Teen Wolf, og der er gået lidt for lang tid siden 1. sæson sluttede. Og jeg må lige nævne det igen, hvor meget jeg elsker Dylan O’brien som spiller Stiles. Han er perfekt. Skøn og nørdet at se på, og simpelthen en genial skuespiller!
Sæsonen startede rigtig godt ud, så jeg glæder mig bestemt til at følge mere med og se hvad der sker.

Og Pretty Little Liars er også tilbage med sæson 3. Jeg har endnu ikke fået set episoden, men jeg må gøre det idag! Det skal nok blive hyggeligt!

Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive (selvom der faktisk ikke rigtig bliver skrevet) min NaNoWriMo 2011 historie færdig. Jeg fik skrevet de 50.000 ord i november, men historien blev ikke færdig, så det skal jeg have gjort, inden slutningen af denne måned, så jeg kan få en gratis kopi af min bog. MEN jeg er simpelthen så umotiveret. Og jeg kan ikke huske hvad der skulle ske i min historie. Det er ret slemt. Oh god, det er virkelig ikke specielt godt. JEG VIL LAVE DEN FÆRDIG!

Skriv et svar

