Once Upon a Time… omfg!!!!!!!!!

Halløjsa!

Ja, jeg får ikke læst vildt meget i øjeblikket. Jeg er gået i gang med Fasandræberne af Jussi Adler Olsen. Jeg elskede jo Kvinden i buret, så selvfølgelig skal jeg også læse de andre bøger. Jeg er ikke nået så langt i den, men ind til videre er den super god. Jeg er altså helt vild med Jussi’s skrivestil. Den er virkelig sjov.

Udover at læse lidt i Fasandræberne, får jeg set en masse, og jeg mener en maaasse, episoder ar forskellige serier. Først og fremmest har jeg fået set hele sæson 1 af Once upon a time, og omfg. Lad mig lige komme ud med alle mine følelser om den fantastiske serie! Ja, jeg vidste at jeg elskede den allerede 23 sekunder inde i episode 1, men nu.. hold da op, new favorite show thank you very much! Jeg mener det helt seriøst, den er virkelig allerede blevet en af mine yndlingsserier. Den er simpelthen så magisk og fantastisk. Alle de skønne karakterer, og de to parallelle verdener. Wowsa. Jeg kan slet udtrykke det så det lyder ordentligt, men jeg elsker den serie. Og jeg elsker Snow og Charming mere end noget andet. Og jeg elsker at de er et par i virkeligheden! De er så smukke sammen!
Jeg har også fået set Glee (hvor jeg ikke var specielt glad for sæsonafslutningen. Berry min bare) og jeg har set Pretty Little Liars (Hvor jeg synes sæsonafslutningen var ret god, men sådan lidt.. mah alligevel. Jeg synes afsløringen af A var.. det var i hvert fald overraskende!)

Skriv et svar

