The Looking Glass

Sikke en skøn dag det har været. Både fordi indholdet af dagen har været skøn, men også på grund af vejret. Det er jo så lækkert, at vejret er begyndt at blive så varmt, at man kan sidde udenfor.

I dag har jeg endelig fået læst lidt. Ærlig talt, så er det rigtig lang tid siden jeg har læst, og lysten har ikke rigtig været der. Men i går gik jeg igang med Alice Through The Looking Glass igen, som jeg begyndte på, og gik i stå med,  i starten af året. I dag fik jeg så læst den færdig.
Jeg elsker elsker elsker Alice i Eventyrland, men Through The Looking Glass er underlig. Det er Alice i Eventyrland også, men.. jeg er bare ikke nær så vild med Through The Looking Glass. Jeg er dog vild med Lewis Carrolls digte. Han kunne bestemt noget med ord, og havde en fantastisk fantasi!

I morgen viser jeg et billede af mine nye flotte bøger! Bøger som jeg glæder mig til at komme igang med!

Skriv et svar

