Ahhhh

Ja ja, jeg skrev, at jeg ikke ville lave nogen indlæg, fordi jeg læser til eksamen (som er på ONSDAG. OMG. Men så er jeg også færdig på skolen torsdag. Helt done. Uddannet. Det er rart)
Anyways, jeg har alligevel fået tid til at se lidt serier, for man er jo nødt til at belønne sig selv lidt, når man studerer så hårdt.. ikke?

I går så jeg The Vampire Diaries, som jeg var et par episoder bagud med. Jeg er nogenlunde med nu. Men sæson 3 spisode 19.. Ja, jeg siger det bare. Det var bare godt. Super godt.
The Vampire Diaries har det med at få mig til at græde, og sidde og snakke til skærmen. I går var slem. Jeg sad seriøst med hænderne oppe foran munden konstant, fordi det bare var lidt for godt!
Jeg elsker Vampire Diaries! Btw, “Ahhhh”‘et i titlen på indægget henviser til mine følelser for det TVD afsnit!

I går aftes, sent, fik jeg lyst til at begynde på serien Once Upon a Time, som jeg længe har ville se, fordi den bare lød til at være lige en serie for mig.
Så jeg satte mig rigtig hyggeligt i min seng, tændte nogle lys, og gik ellers igang med at se OUaT. 34 sekunder inde elskede jeg den allerede. Det er vidst et godt tegn.
Jeg ved ikke hvad det er med mig og serier, men de får mig sku altid til at tude. Også da jeg så Once Upon a Time græd jeg.
Jeg glæder mig til at komme længere ind i serien. Den virker simpelthen så magisk og hyggelig!!

Er der andre der ser ser Once Upon a Time?

2 thoughts on “Ahhhh

  1. Hahaha! Du må undskylde, at jeg frister med mine scones – men det er en rigtig god plan selv at bage nogle i morgen.😀

    The Avengers er sådan en film, der bare skal ses! Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om den. Lidt ærgerligt, at du ikke når den i biffen, for kampscenerne er ellers fantastiske på det store lærred.

    Hvor er det godt, at du er gået i gang med Once Upon A Time!!🙂 Jeg elsker simpelthen den serie. Bloggede også om den for noget tid siden. Der er desværre kun ét afsnit tilbage af sæson 1, og jeg fik helt gåsehud, da jeg så traileren for den i dag.

    Og du er forresten ikke den eneste, der græder til serier – det gør jeg også alt for tit selv! Hæhæ.

    Andra, http://www.merryreading.blogspot.com

Skriv et svar

