Teen Wolf sæson 2 promo!

Jeg er stadig ikke færdig med mine eksamener. Jeg har været til den ene, og skal til den anden og sidste på onsdag. Og inden da kommer der ikke nogen indlæg, simpelthen fordi jeg ikke har tid til at læse eller se serier.

MEN, i dag vil jeg lige poste den nye promo for sæson 2 af Teen Wolf. Seriøøøst, den er for nice. Ikke fordi den viser noget, jeg synes bare den er fed.
Jeg glæder mig så meget til den nye sæson. Teen Wolf er for fed en serie, og hvis I ikke har set den, så burde I gøre det.

Om ikke andet, kan I lige tjekke promoen her ud. Den kan også ses selvom man ikke har set sæson 1.

Og så vil jeg også lige sige, hvis ikke jeg har sagt det før, at jeg elsker Dylan O’brien (Den dejlige dreng man ser som nummer to i promoen) han er bare.. herlig.

IH. Jeg bliver helt.. AH. Glæder mig!

Skriv et svar

