Dagbøger

I går afsluttede jeg endnu en dagbog, min sjette af slagsen. Det synes jeg er ret vildt. Jeg har skrevet dagbog hver dag siden 1. januar 2010. Det er ikke de helt vilde ting der bliver skrevet i mine dagbøger, men simpelthen bare lidt skribleri om hvordan dagen har været.
Jeg er en person der ikke har den bedste hukommelse, så disse dagbøger, de seks jeg nu har, er utrolig gode hvis jeg vil huske hvad jeg lavede på en bestemt dag. Overordnet set, har det bare fået mig til at huske lidt bedre, og det er jeg glad for.

Jeg har vist mine dagbøger før, men jeg vil lige vise dem igen, de seks der er skrevet i. Jeg bruger Paperblanks, som jeg synes er de perfekte dagbogs-bøger! De er så smukke, og der er plads til at skrive en masse!

Skriver I dagbog?

4 thoughts on “Dagbøger

  1. Jeg synes det er en rigtig god idé at skrive dagbøger! Jeg har selv en, men jeg skriver desværre ikke i den hver dag. Til gengæld hjælper den mig rigtig meget, hvis jeg er ked af det. Den er blandt andet brugt rigtig meget i forbindelse med mine sygdomme.

    Men min mor er faktisk en slags dagbog for mig. Jeg siger alt til hende, men det er også meget rart at kunne tømme alle sine følelser ud på et papir og have det for sig selv.

    Men de er godt nok fine de bøger! Jeg kan godt huske det indlæg du har skrevet om dem før. De var fra Sverige, ikke? Rigtig fine!

    1. Jeg synes egentlig også, at det er ligemeget, om man skriver i den hver dag. Det vigtige er jo bare, at man kan få skrevet det ned man har på hjerte.
      Hvor er det skønt, at du har sådan et godt forhold til din mor. Det er rigtig rart hvis man har det svært, sådan at have nogen man føler sig tryg ved. Men ja, det er altså også rart at holde nogen ting for sig selv🙂

      Man kan godt så bøgerne i Danmark, nogle steder (kan ikke lige huske hvor, måske Arnold Busck) og nogle af dem er købt på nettet.

  2. Hvor er de bare flotte!

    Jeg har også før kigget på Paperblanks på Amazon før og stærkt overvejet at anskaffe mig nogle. Men jeg er bare bange for, at de aldrig vil komme i brug.

    Jeg er rigtig imponeret over, at du har kunnet skrive hver dag. Da jeg var yngre, kunne jeg også sagtens, men nu synes jeg hverken motivationen eller tiden er der. Især ikke hver dag.

Skriv et svar

