huuuuuuunger

Gæt hvad jeg skal i dag?!
JEG SKAL IND OG SE HUNGER GAMES!

Ja, jeg er lidt sent ude, for nu har filmen efterhånden været i biografen i et par dage. Og det er skam ikke fordi, jeg ikke ville se den på premieren, for det ville jeg selvfølgelig, men jeg har fået fribilletter som først gælder fra i dag, såå.. nu kan jeg lige så godt se den i dag.
Jeg glæder mig virkelig meget. Jeg har lige fået genlæst bogen (på dansk) så den står helt klar i min hukommelse, så jeg er bare helt klar til at tage ind og se filmen.

Jeg er super glad for, at jeg har nået at læse bogen. Jeg valgte at læse den på dansk, fordi jeg synes den er lidt svær på engelsk. Men alligevel kunne jeg huske alt fra bogen, så det engelske er alligevel sunket ind da jeg læste bogen sidste år.
Det er egentlig sjovt, at jeg fandt The Hunger Games svær at læse på engelsk, for jeg læser en del engelske bøger. Jeg har vidst skrevet det før, men der er bare et eller andet ved hvordan den er skrevet på der ikke falder mig helt let.
Bogen var super god på dansk.. bort set fra navnene. Kattua kan jeg lige klare, men RuDe. Hvad skal det nu til for?
Desuden fattede jeg endelig det med bærrene, som jeg ikke helt fattede da jeg læste den på engelsk. Nu forstår jeg hvad det handler om!😀

Anyways, jeg glæder mig Det var bare det jeg ville skrive🙂

2 thoughts on “huuuuuuunger

  1. Uhhhhh, rigtig mange gange god fornøjelse! Du vil garanteret synes, at den er ligeså fed, som jeg syntes. Jeg blev overhovedet ikke skuffet, og gik hjem med en fantastisk glad følelse indeni, fordi jeg simpelthen bare havde fået indfriet alle mine forventinger.
    Glæd dig!😀 Det skal du virkelig. Men det lyder det også som om, du gør.😀 Åh, bare det var mig…😛

Skriv et svar

