Forår og læsehygge!

Hvis der er noget jeg elsker, så er det, når man kan sidde uden for og læse.
I dag er det det perfekte vejr til at sidde uden for og hygge med en god bog. Jeg har været uden for siden jeg kom hjem (ved 12-tiden)
Min søster lavede lækker suppe til mig, og så har jeg ellers siddet ude på terassen og læst og spist og spillet lidt Draw something på min ipod (Dem jeg spiller med er simpelthen for ringe til at gætte.. og til at tegne. Men det er nu meget sjovt)

Jeg er i gang med at læse Extremely Loud and incredibly close af Jonathan Safran Foer. Den er virkelig hyggelig og god, og ret let at læse på engelsk. Desuden er det bare en super skøn bog, fordi der er billeder og sjove ting ind i mellem. Sådan noget er så herligt.
Jeg vil så gerne nå at se filmen i biografen, så jeg har næsten lovet min søster at invitere ind og se.

Jeg har for nylig læst Midnat over Sanctaphrax færdig, endnu en bog i En historie fra Kanten serien, som jeg er ved at være godt igennem. En ret hyggelig bogserie, dog med klare farvoritter i blandt.

Jeg er totalt gået i stå med mine serier.. så på den front er der ikke lige noget at skrive.

Skriv et svar

