Tilbage på bloggen, klar til at blogge en masse!!

Det er lidt for længe siden jeg har blogget på denne blog. Øv. Jeg troede, at jeg skulle være rigtig god i 2012, men jeg har vidst fået en lidt dårlig start. Anyways, nu starter jeg for alvor!
Jeg er desuden også blevet super dårlig til at svare tilbage på kommentarer, og det må I virkelig undskylde. Jeg synes, at der har været så meget at se til på det sidste, og jeg er lige begyndt i skole igen, så det hele skal lige køre ordentligt igen.

Jeg har fået læst et par bøger og set en masse serier. Jeg følger næsten med i lidt for mange serier i øjeblikket, for jeg kan næsten ikke nå at se dem alle før det kommer nye afsnit. Men serier bliver der set.
Jeg har, for et stykke tid siden, set den første episode af Touch (som jeg troede først startede i marts), og den virker også bare super god.

På bogfronten går det stille og roligt. Jeg er lige blevet færdig med Tordenslaget, bog 3 i En historie fra Kanten serien, en stor skuffelse.
jeg er stadig igang med Jussi Adler Olsens Kvinden i Buret, en fantastik krimi, som dog er sat lidt på stand by. Jeg regner med at læse lidt i den i dag.

I sidste uge var jeg ude med nogle af mine veninder, og så fik jeg lige købt lidt bøger med hjem.. for helt ærligt, 100kr for en hardback. Det er da for godt til at gå lige forbi. Niceville har jeg længe ville læse, så den skulle helt sikkert købes. Er der nogen der har læst den, og i så fald, hvad synes I?
Og 40kr for Vox, en bog i En historie fra Kanten serien.. Ja, det måtte jeg bare have.

Hvordan har I det? Hvad er den bedste bog i har læst for nylig?

3 thoughts on “Tilbage på bloggen, klar til at blogge en masse!!

  1. Blomsternes hemmelige sprog – gør dig selv den tjeneste at læse den. En klar favorit!
    Lige nu er jeg i gang med Havfruen af Läckberg, det går lidt langsomt😦 Og begyndte på My soul to take som ebog i går aftes.

  2. Jeg har set Niceville, og det var en virkelig god film! Bøger er jo som regel bedre end filmatiseringerne, så det skulle ikke undre mig om det også er en rigtig god læseoplevelse!

  3. serier……….. jeg følger egentlig kun med i paradise hotel og desperate housewifes når det bliver sendt på tv2 og engang imellem marathons på tv2 zulu.

    den bedste bog jeg har læst for nylig er harry potter og hemmelighedernes kammer. uden tvivl. og tak fordi du spørger, jeg har det rigtig fint for tiden. hvad med dig?🙂

Skriv et svar

