Første bog i år 2012 læst! At genlæse bøger

I går fik jeg læst årets første bog færdig!
Jeg er begyndt forfra på En Historie fra Kanten serien. Jeg har læst et par af bøgerne før, men ikke helt i rækkefølge. Sidste år købte jeg en masse af bøgerne i serien, så nu kan jeg få dem læst i rækkefølge, men forhistorierne og det hele.
Så jeg har læst den første bog, den første forhistorie i serien, Glamhuggerens Forbandelse. Jeg har læst denne bog mange gange, men den er simpelthen så hyggelig, (og helt ærligt, også lidt uhyggeligt. Der er nogle ret skræmmende tegninger i!) så den kan sagtens læses flere gange!
jeg har altid bildt mig selv ind, at jeg elsker denne serie, men det kan jeg jo ærlig talt ikke sige, før jeg har læst hele serien. Så det gør jeg nu!

Jeg har på fornemmelsen, at 2012 bliver et godt læseår. hvis jeg allerede nu er i godt læsehumor, så skal det nok gå!🙂

Jeg vil lige vende tilbage til det med at læse bøger flere gange. Personligt vil jeg gerne læse så mange nye bøger som muligt, men jeg elsker virkelig at genlæse bøger! Det er en af grundende til, at jeg elsker at eje bøger. Jeg elsker at genlæse bøger, både på grund af det kendte ved dem, men også fordi man fanger nye ting hver gang man læser den samme bog.
Og sådan har jeg det med alle bøger. Også selvom det er krimier, hvor man kendet plottet og morderen, eller hvad det nu kan være. For mig er bøgerne lige spændende hver gang!

2 thoughts on “Første bog i år 2012 læst! At genlæse bøger

  1. Jeg diskuterer ind imellem med mig selv, om jeg burde genlæse flere bøger. På den ene side er der jo rigtig mange bøger, jeg i det hele taget gerne vil læse, og på den anden side er der bøger, jeg holder så meget af, at jeg gerne vil læse dem igen. I år har jeg dog blandt andet et mål om at få læst Hobbitten igen, så jeg er godt klædt på til filmatiseringen til december, så der sker da lidt på det område, men ellers er jeg virkelig dårlig til at finde bøger frem igen, når jeg først har læst dem én gang.

  2. Jeg elsker de bøger🙂 Jeg ejer dem alle sammen og har genlæst dem flere gange. Jeg er især helt vild med de utrolig detaljeret tegninger😉
    Har rigtig mange bøger, jeg har læst flere gange. Det er ikke noget bedre end at komme tilbage til det univers og de mennesker man elsker😀

Skriv et svar

