Best of 2011

Hej!

Jeg håber I alle har haft en fantastisk start på det nye år. Det har jeg, og jeg glæder mig virkelig til dette år! Der er bare et eller andet herligt ved at starte på et helt nyt år, og kunne se frem til en masse nye spændende ting!
Jeg tænkte, at jeg ville lave et lille ”Best of 2011” indlæg, med en liste over de bedste ting i 2011. Her snakker vi bøger, serier, musik og andre ting.

Bedste bog – Well, det er ikke nogen hemmelighed, at jeg har læst utrolig lidt i år, og med utrolig lidt mener jeg pinligt lidt. Jeg vil ikke engang komme ind på hvor lidt. Men jeg har da fået læst noget, og jeg har tre bøger, ud af de få, som har gjort stort indtyk og som har været de ”bedste” i år. Den første er The Hunger Games, som bare er.. fantastisk. (vi skal slet ikke begynde at snakke om hvor meget jeg glæder mig til filmen!) Den anden bog er I am Number Four, som, på trods af mine tvivl og mine tidligere følelser om sci-fi, faktisk var utrolig god. Ja, sci-fi er og bliver ikke mig, og bogen havde da elementer som jeg ikke brød mig om, men jeg nød den utrolig meget. (en hel del mere en filmen, som btw er elendig efter min mening. Så dårlig) Den sidste er Alice’s Adventures in Wonderland, som bare er den mest magiske bog jeg har læst. Jeg har altid elsket Alice i Eventyrland(før jeg læste bogen), og jeg vidste på forhånd, at bogen ville være lige mig.
Uh, og så er der jo Barden Beedles Eventyr, som jeg ville have skrevet om på bloggen. Jeg elsker den bog. De er bare de skønneste eventyr jeg længe har læst!

Bedste musik – Ah, musik er til gengæld lidt svære end bøger, for musik har jeg hørt en masse af i år. Jeg har købt så mange album og sange på itunes, at jeg slet ikke tør finde ud af hvor mange penge jeg har brugt på itunes i alt.
Jeg har en vildt bred musiksmag, så jeg elsker stort set alt. Noget musik jeg kan nævne er Iwan Rheon (Iwan Rheon spiller med i serien Misfits, som jeg har skrevet om på bloggen. Sådan en fed serie!) Han laver det fedeste musik. Så rart at lytte til. Ellers har jeg nydt at lytte til Adele, The Cab, The kooks (deres seneste album er såå godt) Lady Gaga, Tim Mcgraw, Owl City, Selena Gomez, Agnes Obel.. Ja, min smag er ret bred.

Bedste serie – i år 2011.. jeg synes jeg har set ret mange serier, så det er helt svært at vælge. Men How I met you mother er helt klart på listen, fordi jeg bare er så forelsket i den serie. MTV’s Awkward er også på listen over år 2011 bedste serie for mig. Den er bare genial. Misfits, som også bare er genial (det er det bedste ord jeg kender til at beskrive serier jeg kan lide) Og selvfølgelig, ikke at forglemme, The Vampire Diaries, som bare bliver bedre og bedre, og så virkelig har været fantastisk i år. Jeg elsker den serie så meget.

Bedste film – Øh Harry Potter? Det siger sig selv. Nej, men den sidste Harry Potter-film var så fantastisk. Faktisk kan jeg ikke rigtig, lige nu i hvert fald, komme på nogle af de film jeg har set i år.
(den dårligste var helt klart One day, min søster og jeg simpelthen ikke kunne klare af en eller anden grund. Jeg elsker ellers Anne Hathaway)

Bedste Oplevelse – Paris med min søster. Det var simpelthen så fedt. Sådan en herlig lille tre-dages tur.
Ærlig talt, så kan jeg ikke komme op med flere kategorier, som på nogen måde kunne have interesse for andre.
Ah fail indlæg. (Hvad var pointen i det hele taget?)

Nå, men jeg vil i hvert fald blive bedre til at blogge på denne blog, om det så er noget crap jeg skriver.
Jeg tror, at jeg vil øve mig lidt i at skrive nogle anmeldelser, hvis jeg da altså får læst nogle bøger i år.. Na, mon ikke?

Skriv et svar

