Glædelig jul.. bagjul. Og godt nytår!!

Hej!!

Nu kom jeg vidst til at forlade bloggen lidt, men det er jo jul. Eller det var det i hvert fald for et par dage siden, og derfor har der jo været meget andet at se til end at blogge.
Min familie og jeg tog til Sverige og holdte jul i min fars kollegas hus. Det var super hyggeligt, første gang vi har holdt jul i Sverige.. uden et rigtigt juletrø. Men vi havde dog et lille plastikjuletræ med hjemmefra, og det var simpelthen så hyggeligt. Desuden var julemaden bedre end nogensinde.

Jeg fik også de bedste gaver, alle sammen nogen jeg blev super glad for.
Siden dette er en bog/serie blog, vil jeg da lige vise og fortælle om den ene bog jeg fik til jul.

Jeg fik nemlig Mit Liv, Charlie Chaplin’s selvbiografi. Jeg elsker Charlie Chaplin, har gjort det siden jeg så den fantastiske film The Kid, og jeg er ved at have en god samling Chaplin-ting.
Denne bog er så fed. Jeg havde ikke ønsket mig den, men jeg fik den, i en fin antikvarisk udgave. Og jeg begyndte stort set at læse den lige da jeg havde fået gavepapiret af. Jeg er simpelthen så fascineret at Chaplins liv, så denne gave er bare lige mig!
Jeg fik også filmen Chaplin, en film med Robert Downey jr. i hovedrollen sm Charlie Chaplin, en film jeg eeeeelsker så meget!!
God jul, det var det.

Jeg havde jo skrevet, at december skulle være læse/se serier måned, men det er det i hvert fald ikke blevet til. Jeg begyndte at læse Dæmonernes By og ellers er det gået lidt stille med læsningen. Så det bliver nok først i 2012 at jeg kommer til at kæse rigtig meget!
På seriefronten sker der ikke voldsomt meget heller. Jeg har set en masse Glee, hvilket jeg er glad for at være begyndt på igen, og så er jeg up to date med How I met your mother.
Nu er jeg så igang med at se New Girl, som jeg kom tl at gå i stå med efter andet afsnit. Det er nu en fed serie.

Skriv et svar

