Breaking Dawn..

Hvad kan man sige om Breaking Dawn Part 1? Tja, den følger i hvert fald bogen godt, og så er det en rigtig sjov film. Ja, og alt andet jeg har at sige, er knap så positivt.
Jeg var endelig inde og så Breaking Dawn, og som jeg måske har skrevet, var mine forventninger til filmen ikke særlig store. For det første fordi jeg hader bogen, og for det andet fordi jeg slet ikke kunne tage traileren seriøst. Og det var vidst godt, at jeg ikke havde store forventninger, for så blev jeg da i hvert fald ikke skuffet. Jeg synes filmen var så dårlig, at man skulle tro det var løgn. Jeg ved ikke, om det er fordi jeg bare er vokset fra Twilight (selvom jeg nu stadig godt kan lide de andre film), for jeg tror, at jeg ville have elsket den for to år siden. Men i går kunne jeg virkelig ikke lide filmen. Jo, jeg kunne lide den fordi den var så plat og sjov.
Jeg føler, at jeg er nødt til at skrive om Breaking Dawn, fordi det har været sådan en stor del af mit liv (wow, det lyder fornemt).
Det første jeg vil påpege, er den latterlige musik alle vegne i filmen. Det er simpelthen fr meget, og jeg kunne slet ikke koncentrere mig om scenerne, når der var sådan noget underlægningsmusik i baggrunden. Hele åbningsscene havde musik, og det gjorde det bare en tand mere plat. Der var også musik på alle de alvorlige steder, og jeg synes bare, at det blev for meget. Desuden, jeg synes der blev brugt meget musik fra forrige soundtracks, hvilket i sig selv ikke er slemt. Det synes jeg faktisk var ret godt, for dem genkendte jeg.
En anden ting med åbningsscenen var, at jeg simpelthen synes, at Bella og Edwards forhold er så kedeligt. Hold da op, det var til at gabe over så kedeligt var det. Der var ikke nogen ’magi’ som der var i Twilight. Igen, om det er fordi jeg er vokset fra Twilight ved jeg ikke.
En ting jeg godt kunne lide, var selve sceneriet. Det er sku nogle smukke omgivelser, og jeg synes, at det er filmet på en utrolig smuk måde. Der er virkelig tænkt på at filme alle detajlerne, som ved brylluppet hvor der bliver filmet på Bellas kjole, og håret og hendes hånd når den knuger sig om Charlies jakke. Det var altså flot filmet, og det gav en god stemning. Det ødelagde det bare lidt med Kristens ansigt, som irriterede mig grænseløst. Se lidt glad ud pigebarn, omg!
Taylor Lautner er altså stadig ret sød, især når han græder. Aw, dejlig!:). Og jeg elsker når han smiler. Han og Bella er altså søde sammen, og jeg elsker når hun siger, at det føles komplet når han er der.
Jeg havde jo glæder mig til ulvene, fordi jeg elsker ulve (MTV Teen Wolf, se det hvis i ikke har!) Jeg er stadig så glad for hvordan de ulve er lavet, for jeg synes de minder om dem jeg havde i hovedet da jeg læste bøgerne. Og jeg synes det er så fedt når Jacob forvandler sig. Det ser sku for sejt ud.
Noget der ikke var sejt, var ulvenes ’samtale’. Hahahaha ha. OMG, det var simpelthen for sjovt. Alle de tøser jeg var inde og se filmen med, sad også og grinede. Vi synes alle, at det var totalt plat. Hvad skete der for de dér Transformers stemmer? Nej nej nej. Og Jacob. Det var bare plat og dårligt, men så SÅ sjovt.
Apropos ulvene, så jeg ikke glemmer det, en af mine yndlings karakterer i denne film, var helt klart Seth/Boo Boo. Jeg synes ikke, som alle andre, at han er totalt lækker, men hold op hvor er han sød. Han giver filmen lidt liv og glæde, som jeg ikke ville have været foruden. Han er en dejlig dreng!
Og Bella gravid. Jeg kan ikke rigtig tage Kristen seriøst, men jeg er heller ikke vild med hende. Jeg kunne bare ikke helt klare det. Og omg hvor begyndte hun at se klam ud til sidst. Det var virkelig godt lavet.
Jeg har ikke så meget andet at skrive. Jeg glæder mig dog til at se den igen, så jeg kan sætte ulvescenen på replay!!🙂

Jeg ville have indsat et andet billede, men dette er faktisk mit yndlings Breaking dawn billede. Det er super flot. Og hallo, den scene var ret fed! ;D ACTION.

Skriv et svar

