29 dages skrivning.. og hvad så?

Ja, hvad så egentlig? NaNoWriMo, man skriver og skriver, og så kommer man til enden, og hvad sker der så? MAN VINDER, det er hvad man gør. Hell yeah, man vinder, for andet år i træk. Boo ya!

Jeg var bestemt ikke sikker på, at jeg ville vinde i år, i hvert fald ikke i starten af november. Jeg vidste det lidt længere inde, for jeg er simpelthen så målrettet når det kommer til sådan noget her!
Jeg har haft fri i dag, og har fået skrevet sådan ca. 3200 ord. Det er ret meget for mig, som kun lige plejer at komme over det daglige mål 1667. Men jeg har skrevet på livet løs i dag, fordi jeg VILLE blive færdig. Mest fordi jeg ikke gider være færdig i sidste øjeblik, og så fordi det er mine forældres (20års) bryllupsdag i morgen, så det vil jeg hellere fejre end at skrive ;D

Så jeg er blevet færdig, og jeg har printet mit vinder certifikat OG hele min historie ud. Wow jeg fik et surt blik fra min far da jeg kom og viste alle de papirer.. Uh, og alt det blæk der er blevet brugt. Det var ildeset!😀

Jeg er ikke færdig med historien endnu, men jeg er godt på vej. Nu glæder jeg mig egentlig bare til at læse den, og se om den hænger sammen, og se om der er for meget udenomssnak!

One thought on “29 dages skrivning.. og hvad så?

  1. Også et stort tillykke til dig!😀
    Jeg skal helt sikkert også printe mit ud! Men vil godt have det i A5, det ved jeg ikke lige hvordan jeg skal fikse =S

    Hehe det er ok😉 Kender godt problemet. Også derfor jeg ikke selv deltager i udfordringer, der kommer trods alt en del nye bøger på hylden i løbet af sådan et år jo🙂

Skriv et svar

