NaNoWriMo, status dag 27

Ahh, NaNo er snart slut, og jeg har store planer for december måned. Der skal læses læses læses og der skal ses serier til mine øjne er blevet firkantede. Ja, det bliver fedt! Jeg skal læse hvem ved hvor mange klassikere og jeg skal se Pretty Little Liars, Glee, Suburgatory, New Girl, The Vampire Diaries og Misfits.. Og måske sniger der sig lidt How I met your mother ind også!

Jeg er langt fra færdig med min historie, men den behøver jo heller ikke blive færdig, bare jeg får skrevet de 50000 ord, og det gør jeg. Faktisk er jeg ikke rigtig kommet igang med historien endnu, synes jeg. Ikke den rigtige handling. Nah, men jeg er ret glad for det jeg har ind til videre. Jeg kan i hvert fald meget bedre lide denne historie end den jeg skrev sidste år.
Jeg har fri tirsdag og regner med at skrive den færsig dér.. eller skrive til de 50000 ord i hvert fald!

Word Count, dag 27; 45128
Skrive-musik; Taylor Swift’s Taylor Swift album!

2 thoughts on “NaNoWriMo, status dag 27

  1. Fedt, fedt, fedt! Vi er ca. lige langt. Jeg skal også være færdig tirsdag og min historie er virkelig trukket i langdrag for at blive lang nok😛 Men den er der og det er det vigtigste!
    Kig endelig forbi. Har lige selv opdateret om Nano🙂

Skriv et svar

