NaNoWriMo, status dag 22

Wow, it’s been a while.

Nu kommer der lige en opdatering på hvordan det går. Nu er NaNo i sin fjerde og sidste uge, og selvom det har været en dejlig rejse, endnu en gang, så glæder jeg og ser frem til når det er slut. Jeg har bare ikke haft tid til at læse i denne måned.. Jeg savner bøger, som ikke er skrevet af mig selv ;D
Næste måned er “Læs en helt masse” måned!😀

Disse par dage har været lidt on/off skrivningsmæssigt. Jeg har haft gode dage og jeg har haft dårlige dage. Jeg har haft et par dage hvor jeg ikke har nået det daglige word count, men jeg synes jeg har været god til at komme ‘on track’ igen.
I går kom jeg f.eks. først hjem klokken 20.30, så jeg nåede ikke at skrive meget, før jeg var nødt til at gå i seng, så jeg kunne være nogenlunde frisk til arbejde. Så i dag har jeg virkelig været koncentreret for at indhente en masse ord, så jeg har fået skrevet ca. 2500 ord i dag. Det er jeg lidt stolt af.
Jeg er positiv, 100% på, at jeg vinder NaNoWriMo i år. Jeg er slet ikke kommet rigtig igang med min historie, og jeg nyder at skrive den og lære mere om min hovedperson.

Word Count, dag 22: 36766
Skrive-musik: JULEMUSIK!! Jeg har lige købt Michael Bublé’s julealbum, og der er super hyggeligt! Jeg hørte også White Christmas albummet (fra den ultimative julefilm White Christmas!). Jeg elsker det soundtrack, især Count your Blessings. Smuk smuk sang.

BTW, jeg HAR fået mine ting fra NaNo shoppen. Dem må jeg lige tage et billede af og vise, for det er fo fedt!😀

Hvordan går det med Jer?

3 thoughts on “NaNoWriMo, status dag 22

  1. Du har helt sikkert også noget at glæde dig til! Grunden, til jeg foretrækker filmen frem for bogen i dette tilfælde, er, at filmen har formået at fjerne noget af det sukkersøde fra bogen. Det virker mere “realistisk” på en eller anden måde trods genren og alt det der.😉

    Til tider kan ulvene se lidt computerlavede ud, men det meste af tiden er de blevet fremstillet på en fed måde! Hvornår skal du selv ind for at se Breaking Dawn?

    // merryreading.blogspot.com

  2. Michael Bublé!<3 Hvis du er en rigtig fan, så kommer du til hans koncert i Herning en gang i april med mig og tusinde andre fans. Lyder det ikke fristende?😀

  3. Puha, jeg synes godt nok ikke NaNoWriMo er særlig sjovt mere. Nu forstår jeg hvad folk har ment, når de sagde jeg ville blive træt af det. Jeg HADER, HADER, HADER min historie!!!!! Status i dag, på dag 25, hedder 42.033 ifølge Nanowrimo’s egen ordtæller. Ifølge words er jeg på 42.018… Så jeg kan da trods alt ane slutningen – synes bare der er meget langt derhen endnu!!😦
    Har overvejet at tage mig sammen her i weekenden og så bare færdiggøre det… =S

Skriv et svar

