Målet er nået!

Faktisk for et par dage siden. Jeg har nu passeret mit NaNoWriMo mål, nemlig 20.000 ord, og jeg er langt fra færdig eller løbet tør for idéer, så mon ikke jeg også kan runde de 30.. og 40.. og 50? Det håber og tror jeg sandelig at jeg kan. Jeg er stadig glad for min historie, men jeg synes den er blevet lidt mere vanskelig nu, for jeg ved ikke helt hvad der skal ske når hovedpersonen ikke er på arbejde. Men det går det går.
Min far spurgte mig om hvor mange procent glad jeg var for den nu, om jeg var lige så glad som i sidste uge, og det er nok gået lidt nedad. Jeg var oppe omkring de 100%, men nu er det nok nærmere 70.. men hey, det er da også pænt ikke?😀

Jeg kan mærke at jeg igen i år, er utrolig perfektionistisk. Sådan er jeg bare. Hvis ikke jeg har noget godt og klogt at skrive, så skriver jeg ikke. Jeg gider ikke ende op med et eller andet plat, bare for at nå de 50.000 ord. Det skal være godt og sammenhængene.

Jeg har stadig ikke fået de ting jeg har bestilt fra NaNo shoppen.. hm, mon det er forsvundet? Øv, jeg havde sådan glædet mig til at få det her til November!

Skriv et svar

