NaNoWriMo, problemer og hvordan jeg har løst dem

HEY. Har I hørt om det der, hvad hedder det nu?.. NaNoWrimo? Åh, okay, det har I vidst nok. Ja, jeg er stadig godt med, og har i de sidste par dage været ca. to dage foran. Skønt. I år har bestemt været langt mindre stressende end sidste år(so far i hvert faldt). Sidste år havde jeg SÅ svært ved at nå de 1667 ord hver dag. Jeg havde ikke tid til noget andet overhoved, hvilket også drev min familie til vanvid. Sådan håber jeg ikke de føler det har været i år, for jeg føler selv, at jeg tager det totalt chill😀.

Lige ind til igår, hvor jeg stødte på mine første problemer. So, nu skal I høre hvad min historie handler om (nej, jeg er ikke den mest kreative person i verden, og derfor vil jeg slet ikke skrive alt hvad den handler om, for så tænker i bare WHAT?)
Anyways, den handler i store træk om hovedpersonen Horace som er bedemand, et job han er utrolig glad for, især når han sidder i sin rustvogn. Det er nemlig sådan, at de døde, som ligger i kisten, pludselig dukker op ved siden af Horace på passagersædet. Sådan har det altid været, og Horace elsker det. Han føler, at det er her han gør sit arbejde. De døde betror sig til Horace, fortæller ham ting, som de nødvendigvis ikke har fortalt til andre. Ting de har brug for at sige, inden de bliver begravet.. Nej, og det var slet ikke meningen at i skulle høre så meget. Jeg håber ikke, at det lyder for nederen. Faktisk er det ret godt.. synes jeg selv😉 (Hvorfor lyder sådan noget altid dårligere når man skal forklare det, end sådan som det i virkeligheden er?) Desuden, der er meget mere til historien end dette.

Mit problem bestod i, at jeg ikke anede noget som helst om det med kiste og lighus og så videre, hvordan det i det hele taget foregår. Jeg var selvfølgelig ved at gå lidt i panik, men jeg googlede. Jeg fandt intet. Og jeg var altså gået i stå med skrivningen. Heldigvis, kunne jeg spørge min politimand af en far, som har ret godt styr på sådan noget. Så PROBLEM SOLVED! Cha Ching Badabing. Sådan løser man det, når man har problemer med NaNo skrivningen; Spørg far. Godt råd.

Så nu er jeg kørende igen. Jeg håber, og regner med, at komme et godt skridt foran i denne weekend.

Og så vil jeg lige sige, til dem der stadig NaNo’er, I er for seje! Og I må endelig kæmpe videre. Vi må nå de 50000, right!?😀

One thought on “NaNoWriMo, problemer og hvordan jeg har løst dem

Skriv et svar

