15.000

Jep. Jeg har netop rundet de 15.000 ord i min NaNoWriMo historie, og ved I hvad? Det går f*cking godt. Godt nok går det stille og roligt lige nu, og der er ikke sket det vilde. Lige nu sørger jeg for at introducere alle bipersonerne, fortælle lidt om dem og deres baggrund, og få hovedpersonen i dialog med dem. Dialogerne er det jeg synes er sjovest at skrive. Jeg kan godt gå lidt i stå med fyldet, når hovedpersonen bare fortæller, men dialogerne synes jeg kommer ret let.
Jeg synes jeg får skabt nogle gode sidehistorier, og jeg har fået en masse gode idéer til hvad det skal ske i løbet af historien.

Desuden researcher jeg som aldrig før, og jeg lærer bare rigtig mange ting ved at skrive denne historie. Jeg har lært noget om Mellemøsten, arrangerede ægteskaber, Irak og deres traditioner og så har jeg lige læst lidt om NBA, altså basketball. Og jeg nyder det! Jeg synes det er skide skægt at rode nettet igennem for oplysninger, som får min historie til at blive mere realistisk. Desuden er det ikke noget jeg ville have gjort, hvis ikke det havde været for dette skønne projekt. Så jeg takker NaNoWriMo for at lære mig en ting eller to om verden ;P
Dette gjorde jeg overhoved ikke sidste år, og jeg kan mærke, hvor meget det virkelig giver til historien. Det er skønt!

Desuden, nøj hvor er det skønt at skrive ud fra min 37årige mands synspunkt. En god god udfordring, men ikke så svært som jeg havde troet.

Og nu håber jeg snart, at jeg får de ting jeg købte fra NaNo shoppen.. Ih.

Skriv et svar

