NaNoWrimo, status dag 5

Dette er status fra i går, jeg fik bare ikke skrevet indlægget i går, da jeg skrev på min historie!

So, funny thing. Jeg var lige ved at gå i spåner, fordi jeg ikke havde nogen anelse om, hvor min historie skulle hen. Jeg havde den overordnede idé, men var er lidt tam i sig selv. Så jeg var ved at blive lidt skør, fordi jeg ikke vil have, en historie med et kedeligt plot. MEN så fandt jeg heldigvis en NaNoWriMo notesbog jeg lavede for lang tid siden, da jeg fik idéen til min historie, og deri stod nogle ting, som jeg helt havde glemt. Så nu er jeg on track igen. Heldigvis!
Jeg er en dag forud med skrivningen. Det er jo godt!

Word Count: 10726
Skrivemusik: Lidt af hvert.

Skriv et svar

