NaNoWriMo, Status dag 4

Det har bare været den bedste NaNoWriMo-dag idag! Hold da op, hvor har det været en dejlig dag. Jeg har haft fri fra arbejde idag, og har derfor haft masser af tid til at skrive på min historie. Jeg besluttede mig for, at pakke en lille taske, med computer, pung, kamera og ipod, og smuttede så en lille tur ud i det dejlige efterårsvejr.
Første stop var Bagel-shoppen, hvor jeg købte en lækker bagel til frokost.. eller faktisk morgenmad, for jeg havde slet ikke fået mad, og klokken var omkring 13. Ups. Så morgenmad/frokost.
Så gik jeg et lille stykke videre, hen til det lokale torv, hvor jeg fandt en bænk hvor jeg spiste. Jeg hev også computeren ud af tasken, og fik skrevet 6-700 ord, så det var et ret godt hug. Jeg sad også og hørte musik, så jeg kunne koncentrere mig, og ikke blev distraheret af lydene omkring mig. Det var simpelthen alt for hyggeligt.

Og så skete det vildeste da jeg var på vej hjem. Min historie handler om en mand der kører rustvogn (+lidt mere selvfølgelig, men det er det med rustvognen der er vigtigst!). Og hvad ser jeg så, holde ved en tank, på min vej hjem? EN RUSTVOGN. Hallo, det var ret vildt. Det er altså ikke vildt tid jeg ser rustvogne i min by, så jeg tager dette som et tegn på, at jeg har valgt at skrive om det helt rigtige!😀

Jeg må også lige skrive, at jeg har erfaret, ligesom der så klogt står i No plot? no problem! (af Chris Baty) at navne hurtigt kan blive lavet om når man skriver sin historie. Jeg har flere gange lavet navnet Amy om til May, og Felicia om til og Alicia og Alice. Jeg er bare glad for, at der er noget jeg er opmærksom på, for hvem ved hvad de personer pludselig ville hede i slutningen af historien?😀

Word Count, dag 4: 8386 (jeg synes, jeg har skrevet vildt meget idag!! Jeg har skrevet 3212 ord idag. Det er jeg lidt stolt af)
Skrive-musik: The Cab Symphony Soldier album. OMG, jeg har lige købt det album i dag på itunes, og jeg har hørt det på repeat alt for mange gange. SÅ godt, og dejligt skrive-musik!

Ja, dette er postet efter midnat, men skrevet den 4. Så det er altså update på dag 4!🙂

One thought on “NaNoWriMo, Status dag 4

  1. Jeg har også gjort, som der står i bogen og har et dokument åbent med navne – bliver ved at kalde katten for Janus i stedet for Jason😦 Ikke så smart xD

Skriv et svar

